کارگاه جهاد تبیین در راستای چهله شهدای خدمت و انتخابات در مریوان
31 خرداد 1403 - 12:32
شناسه : 19203
بازدید 39
7
نخستین جلسه قرارگاه شهرستانی جهاد تبیین با موضوع انتخابات و چهله شهدای خدمت با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان ، و دیگر مسئولان این شهرستان در سالن تبلیغات اسلامی برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛  در مراسم برگزاری کارگاه جهاد تبیین در راستای چهله شهدای خدمت و انتخابات پیش رو در شهرستان مریوان فرماندار این شهرستان اظهار داشت: تمهیدات و اقدامات لازم برای جلب مشارکت، حضور حداکثری و پُر شور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه در قالب فعالیت قرارگاه جهاد تبیین این شهرستان برنامه ریزی و اجرا می شود.

فرماندار شهرستان مریوان با بیان اینکه نشست های تبیینی برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید به صورت وسیع شکل بگیرد و توسعه یابد، گفت: انتظار می رود این موضوع ابتدا در بین کارکنان دستگاه های اجرایی و نهاد های دولتی شهرستان با حضور مدیران و معاونین شکل گیرد.

وی با توصیه به اینکه ادارات و نهاد ها با فضاسازی محیطی و نصب بنر با موضوع جلب مشارکت مردم می توانند در افزایش مشارکت ها نقش آفرینی کنند، عنوان کرد: هرگونه تبلیغ له یا علیه هر کدام از کاندیداها ممنوع و جرم به حساب می آید.

وی اعلام کرد: برگزاری میزهای خدمت با حضور مدیران، معاونین و هر کدام از کارکنان اداره که می تواند مؤثر و گره گشای مشکلات مردم باشد؛ باید در این ایام در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

احمدی با بیان این اهمیت حضور پرشکوه در انتخابات آتی بر خدمات رسانی دستگاه های دولت به مردم تأکید کرد

احمدی در ادامه با بیان دستاوردهای دولت شهید جمهور، حضرت آیت الله شهید رئیسی پرداخت و اشاره کرد: دولت آیت الله رئیسی دارای کارنامه موفق در طول خدمت خود داشته است؛ و همه ما وظیفه داریم در راستای خدمت ارزنده این شهید والا مقام تببین‌گر این واقعیت ها باشیم، آمادگی خود را در راستای انتخاباتی سالم و همچنین روایت‌گر واقعی برای انتخابی اصلح که بتواند راه این شهید جمهور را ادامه دهد، باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.