جشن مردمی عید غدیر خم در بیجار برگزار می شود
31 خرداد 1403 - 22:05
شناسه : 19213
بازدید 24
2

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت الاسلام سعد الله جمادیان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با عید سعید غدیر خم مراسم جشن و سرور به صورت مردمی و محله محور در بیحار برگزار می شود. وی افزود: برپایی 20 ایستگاه صلواتی، برپایی 5 غرفه فعالیت‌های فرهنگی جوانان و نوجوانان، […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت الاسلام سعد الله جمادیان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با عید سعید غدیر خم مراسم جشن و سرور به صورت مردمی و محله محور در بیحار برگزار می شود.

وی افزود: برپایی 20 ایستگاه صلواتی، برپایی 5 غرفه فعالیت‌های فرهنگی جوانان و نوجوانان، اعزام 70 نفر مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف، برگزاری جشن بزرگ علویون از جمله برنامه‌های عید غدیر در بیجار است.

حجت الاسلام جمادیان ادامه داد: واقعه عظیم و تاریخی غدیرخم، یکی از پر اهمیت ترین و عظیم ترین حوادث تاریخ اسلام است که به آن باید بیشتر پرداخت و لازم است در کنار جشن‌هایی که به این مناسبت برگزار می‌شود از جوانب مختلف شخصیت علی(ع) نیز گفته شود.

وی خاطر نشان کرد: در این مراسمات مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در وصف مقام و منزلت مولای متقیان امیرالمومنین علی(ع) مدیحه سرایی می کنند همچنین ایستگاه های صلواتی و نقاشی با حضور پرشور کودکان برپا می شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.