دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج با فرماندار سنندج
02 تیر 1403 - 21:41
شناسه : 19274
بازدید 24
3
رئیس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج به مناسبت فرا رسیدن سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در این دیدار ضمن تقدیر از همکاری‌های فرمانداری در برنامه های سازمان اظهار داشت: فرمانداری سنندج از ارگانهای فعالی است که در طول سال در راستای گسترش فرهنگ دینی و قرآنی با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری چشمگیری دارد.

وی با اشاره به فعالیت هیئات مذهبی، خانه های قرآنی و کانون های فرهنگی افزود: در سازمان تبليغات اسلامی بیشتر برنامه ها با محوریت مردم انجام می گیرد و میتوان سازمان تبلیغات اسلامی را مردمی ترین نهاد انقلابی برخواسته از انقلاب اسلامی دانست.

حجت الاسلام محمدخواه در ادامه اظهار داشت رویکرد فعالیت های این سازمان در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی است که در سایه این رویکرد توفیقات ماندگاری در استان حاصل شده است.

در ادامه حسن عسکری، فرماندار سنندج ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از نهادهای مولود انقلاب اسلامی است.

وی افزود: این سازمان در طول یکسال گذشته دارای سابقه درخشان می باشد و منشاء تحولات و افعال بسیار مثبت در شهرستان بوده است.
عسکری با اشاره به جشن خیابانی امت احمد در سال گذشته اظهار داشت: جشنواره امت احمد که پارسال در پیاده راه فردوسی برگزار شد یکی از بهترین برنامه ها در حد کشوری بود که بازتاب چشمگیری داشت.

فرماندار سنندج افزود: فعالیت برنامه های قرآنی و هیئات مذهبی با توجه به ملاحظات شهرستان دارای دستاورد خوبی بوده است و باید تلاش شود در جاهایی که آسیب های اجتماعی بیشتر است این فعالیت ها را توسعه دهیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.