بزرگترین سلاح در جامعه تبلیغ است
03 تیر 1403 - 21:48
شناسه : 19301
بازدید 27
1
امام جمعه اهل سنت سنندج گفت: بزرگترین سلاح در جامعه تبلیغ است و در واقع پیروزی دین بر کفر به واسطه تبلیغ صورت گرفت .
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی سنندج با امام جمعه شهرستان سنندج دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حاج ماموستا فایق رستمی؛ امام جمعه شهرستان سنندج ضمن تبریک این ایام و توفیق خدمت به مسئولین سازمان مقدس تبلیغات اسلامی اظهار داشت: خدمتگزار نسبت به دین در جامعه مسئول است.

وی افزود: اولین کار پیغمیران از آدم تا خاتم دعوت به تبلیغ بوده است تا جامعه از زیر کفر و سپرستی خارج شود .

حاج ماموستا رستمی به نقش مساجد و علماء اشاره و عنوان کرد: بزرگترین نقش پیامبران تاسیس مساجد بوده و باید به آن نهاد مقدس که مرکز تبلیغ، وحدت و تفکر است توجه ویژه شود و در این راستا نقش علماء مهم و نقش مساجد در تبلیغ تاثیر گذار است.

امام جمعه سنندج با اشاره به وضعیت جوانان در جامعه امروزی گفت: جوانان امروز به واسطه دشمن دچار مشکلاتی شده اند وما باید در حل مشکل آنان و ریشه یابی آن در جامعه اقدام کنیم.

وی اظهار کرد: برای جلوگیری از جنگ نرم دشمن باید فرهنگ سازی صورت گیرد و فضای مجازی به صورت مطلوب هدایت شود.

در ادامه حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به برنامه های اجرایی در این سازمان اظهار داشت: برنامه های این سازمان با رویکرد گفتمان تمدن نوین اسلامی و مردم محوری دنبال می شود.

وی افزود: از اهم فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی در سنندج برگزاری جشن ها خیابانی امت احمد و جشن مثل ستاره با حضور دهها هزار نفر و همچنین برنامه های قرآنی از جمله طرح ملی زندگی با ایه ها در ماه مبارک رمضان می باشد که بیش از 180 هزار نفر در مسابقه زندگی با آیه ها شرکت کردند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج به مشارکت مردم در برنامه های دینی و قرآنی اشاره کرد و عنوان کرد: بحث مردمی بودن فعالیت سازمان در استان و شهرستان سنندج بسیار چشمگیر است و کانون های فرهنگی، قرآنی و هیئات مذهبی در شهرستان به صورت جهادی فعالیت می کنند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.