شهردار شهرستان کامیاران با رئیس اداره تبلیغات اسلامی دیدار کرد
04 تیر 1403 - 22:02
شناسه : 19319
بازدید 116
8
به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی،مهندس فرشاد منبری شهردار کامیاران با حجت الاسلام دهقانی،رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، مهندس فرشاد منبری شهردار کامیاران به همراه مسئول امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با حجت الاسلام دهقانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، شهردار کامیاران و مسئول امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، ضمن تبریک این مناسبت، از زحمات و تلاش‌های حجت الاسلام دهقانی و همکاران ایشان در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش‌های دینی در شهرستان تقدیر و تشکر کردند.

مهندس منبری، در سخنانی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نقش مهمی در هدایت فرهنگی و معنوی جامعه دارد و تلاش‌های مستمر و ارزنده این سازمان در ترویج و حفظ ارزش‌های دینی و فرهنگی قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اهمیت همکاری‌های فرهنگی میان نهادهای شهری و اداره تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: همکاری‌های مؤثر میان شهرداری و اداره تبلیغات اسلامی می‌تواند به ارتقاء سطح فرهنگی و معنوی شهر دماوند کمک شایانی نماید.

حجت‌الاسلام دهقانی نیز ضمن تشکر از این دیدار، بر ادامه همکاری‌ها و تعاملات سازنده با شهرداری تأکید کرد و ابراز امیدواری نمود که این همکاری‌ها بتواند به تقویت بنیان‌های فرهنگی و دینی شهرستان کمک کند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.