غدیر در نگاه مسلمین از فضیلت بالایی برخوردار است
04 تیر 1403 - 6:48
شناسه : 19343
بازدید 44
7
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: غدیر از اعیاد مشترک مسلمین بوده و غدیر در نگاه مسلمین از فضیلت بالایی برخوردار است. 
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ مراسم جشن غدیر خم روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۳/۰۴/۰۴ در نمازخانه اداره کل بنیاد مسکن برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام هادی محمدخواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج با اشاره به دهه ولایت و فضیلت اعیاد غدیر و قربان افزود: بزرگترین پیام دو عید، بندگی و تسلیم بودن نزد خداوند و اطاعت از معبود است.

حجت الاسلام محمدخواه با تأکید بر اهمیت و جایگاه والای این عید نسبت به سایر اعیاد، فلسفه این برتری را با استناد به آیات قرآن کریم، تکمیل دین مبین اسلام دانست و در ادامه افزود: این آیات الهی، خط بطلانی بر اندیشه کثرت‌گرایی دینی و پلورالیسم کشیده و یگانه مسیر رستگاری را در ظلّ تعالیم و رهبری امام علی (ع) و جانشینان معصوم ایشان ترسیم می‌کنند.

وی تصریح کرد: این عید به دلیل آنکه پیامبر (ص) در حجه‌الوداع با نازل شدن آیه تبلیغ به فرمان خداوند امام علی (ع) را به جانشینی خود برگزید دارای اهمیت زیادی است و از آن با عنوان بزرگ‌ترین عید مسلمانان جهان یاد شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج عنوان کرد: روزه گرفتن در روز عید غدیر بسیار اهمیت دارد و متوجه می‌شویم که مردم در هیچ نسلی نسبت به عید غدیر بی‌تفاوت نخواهند بود و برای زنده نگه داشتن این روز تلاش می‌کنند .

گفتنی است در ادامه این مراسم گروه مولودی خوانی نوای رحمت با اجرای برنامه مولودی خوانی اشعاری در مدح پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی(ع) خواندند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.