غدیر عامل وحدت بین مسلمانان است
06 تیر 1403 - 22:09
شناسه : 19403
بازدید 28
1
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: غدیر محور اصلی و مهم ترین عامل وحدت بین مسلمانان است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج به مناسبت عید غدیر خم به همراه دبیر شبکه تشکل‌های دینی و هیئات مذهبی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان با سید احمد موسوی، مسئول هیئت مذهبی باب الاحوائج دیدار کرد.

حجت‌الاسلام محمد خواه اظهار کرد: باید تلاش های جدی صورت گیرد، تا در برابر دشمنان اسلام وحدت، انسجام و روحیه اخوت و برادری بین امت مسلمان، تثبیت و پایدار گردد.

وی افزود: واقعه عظیم غدیر خم به معنای واقعی کلمه یک رخداد دینی و سیاسی است، غدیر بطور روشن و آشکار به جهانیان میگوید که دین مقدس اسلام اساسا مبتنی بر سیاست و حکومت است و نسبت به سرنوشت سیاسی، اجتماعی و مدیریت های کلان جامعه به هیچ وجه بی توجه نیست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج عنوان کرد: از این رو باید واقعه درخشان غدیر در جوامع مختلف به نسل نو بطور صحیح و روشن معرفی شود و علماء اعلام در ترویج و تبلیغ مؤلفه های وحدت بخش غدیر توجه جدی داشته باشند و به تبیین ابعاد سیاسی و اجتماعی این واقعه بپردازند، چرا که غدیر، از نعمات بزرگ الهی است، نعمتی که دین را کامل نمود.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.