دوره سبک زندگی قرآنی با حضور بانوان قرآنی سنندج برگزار شد
23 آذر 1401 - 11:29
شناسه : 1953
بازدید 114
3
از سوی اداره تبلیغات اسلامی سنندج؛ کارگاه سبک زندگی قرآنی به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج و با همکاری موسسه دار الارشراق شهرستان سنندج در مجتمع فرهنگی نور اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان؛ حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج چهارشنبه(23 آذرماه) در این دوره ضمن اشاره به شناخت حقیقت و پذیرش حق و حقیقت که باعث کمال انسان است، اظهار داشت: جامعه ما گرفتار این دو درد است بخشی از مردم حقیقت قرآن را نمی‌دانند و از آن به عنوان ابزار استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به سخنان سید قطب گفت: متاسفانه به علت عدم برداشت نادرست در قرآن که منطبق بر حقیقت قرآن نیست باعث ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان است.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان افزود:  لازمه رسیدن به مقصد امن در پناه قرآن این است که هم حقیقت را بشناسید و هم به این عمل کنید و البته در این مسیر نیاز به رهبری هست که پرچم دار این نهضت باشد ویک الگو واسوه لازم است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج عنوان کرد: این اسوه مهم و ارزشمند کسی نیست جز وجود نازنین پیامبر اکرم (ص) ، که دریای بیکران رحمت و عطوفت  است.

وی اظهار کرد: از حضرت عایشه ام المومنین(س) سوال شد از میان خلقیات حضرت رسول کدام خلق رسول الله زیباتر است؟ایشان فرمودند: همه زیبایی‌های قرآن در اخلاق پیامبر(ص) جمع شده است واین است خلق ومنش هدایت گر مردم مسلمان که در همه ادوار زبانزد است.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان افزود: طبق روایت در مدینه منوره پیامبر در تشییع جنازه فردی شرکت کرد، در مسیر اشک می‌ریخت، فردی خطاب به حضرت محمد(ص)گفت: یا رسول الله غمگین نباشید زیرا این فرد که فوت کرده یهودی است و پیامبر در جواب فرمودند: می‌دانم  از این محرومم که چرا در شهری که ندای اسلام به صدا درآمده است چرا باید یهودی باشد و به دین اسلام نگرویده باشد که این نشانه دغدغه‌مندی حضرت محمد مصطفی در تبین دین اسلام است.

 

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.