سبک زندگی مجموعه‌ای از الگوها و رفتارهای کنشی هر فرد است
23 آذر 1401 - 14:09
شناسه : 1954
بازدید 57
4
مدرس دوره سبک زندگی قرآنی: مدرس دوره سبک زندگی قرآنی گفت: سبک زندگی مجموعه از الگوهاو رفتارهای کنشی هر فرد است که این رفتارها، ساختار و منش فرد را تعریف می کند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان؛ ژاله حیدری مقدم استاد حوزه و دانشگاه (چهارشنبه 23 آذر ماه) در دوره سبک زندگی قرآنی به عنوان مدرس این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت سبک زندگی قرآنی اظهارداشت: نعمت زندگی مهمترین نعمتی است که در بدو خلقت انسان به او عطا می‌شود، زندگی که با مرگ پایان نمی‌پذیرد و صد حیف اگر این زندگی وصفت حی بودن را به قران پیوند نزنیم.

حیدری مقدم در ادامه در تعریف سبک زندگی گفت: برخی سبک زندگی باز و برخی سبک زندگی محدود دارند، اما آنجه امروز مد نظر ماست سبک و سیاق زندگی قرآنی است و خوش به سعادت آن کسی که در قرآن غوطه میخورد تا به عمق مفاهیم ان دست پیدا کند.

وی اظهار کرد : کسی که سبک زندگی قرآنی را به عنوان سبک زندگی خود برمی‌گزیند ، تمام احوالات خود و تعاملات خود را در اینه قرآن رصد می‌کند ،که این سعادت بزرگی است برای نوع بشر. زیرا این سبک زندگی پایه رسیدن به کمال است.

مدرس دوره برگزاری سبک زندگی قرآنی در پایان افزود: بشر از روزی که  خود را شناخت قانون را برای ایجاد نظم در ابعاد مختلف زندگی خود تنظیم کرد و دنبال رو سبک زندگی مشخص برای خود بود سبکی که هر کس بدون اجبار واکراه و با اختیار برگزیده می‌شود، سبک زندگی در نظر دارد از ما انسانی امن بسازد یعنی انسانی که با توجه به تربیت خانوادگی و سیستم آموزشی حاکم بر جامعه و گروهای مختلف در جامعه در مسیر قرآن ونشر ارزش های اخلاقی پیش می‌رود.

 

 

.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.