بزرگداشت اربعین  شهدای خدمت در مریوان
07 تیر 1403 - 11:43
شناسه : 19557
بازدید 34
4
مراسم اربعین شهید جمهور آیت الله رئیسی و شهدای خدمت با حضور اسماعیل احمدی فرماندار شهرستان ، امام جمعه، اعضای شورای تأمین ، مسئولین ادارات و آحاد مردم شهید پرور مریوان در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
پ
پ

به گزارش خبری روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان، این مراسم که باحضور قاریان برجسته مریوانی آغاز شد و چهار قاری برجسته به یاد شهدای حادثه پرواز اردیبهشت به قرائت قرآن پرداختند.

در ادامه احمدی فرماندار مریوان با بیان اینکه امروز استقلال و سرفرازی ایران اسلامی مرهون دلاوری فرزندان این مرز و بوم است؛ اظهار داشت: آنهایی که چه در دوران نهضت انقلاب اسلامی و چه در دوران جنگ تحمیلی سلامت خود را تقدیم این انقلاب، نظام و کشور نموده‌اند؛ شهیدان زندۀ ما، عزیزانی که سختی‌ها را با صبرشان تحمل می‌کنند، برای ما درس صبر، مقاومت و ایستادگی هستند.

احمدی ابراز داشت: شهید جمهور در دوران کوتاه خدمت خود جهادگرانه زحمات زیادی کشید، وابسته به میز نبود، بیشترین چیزی که برای ایشان اهمیت داشت خدمت به مردم بود.

فرماندار مریوان در پایان با بیان اینکه در انتخاب فرد اصلح به رهنمودهای مقام معظم رهبری مراجعه کنیم؛ گفت: وظیفه همه ما برای امتداد رئیس جمهور شهید و استمرا راه ایشان حضور در پای صندوق های رای و انتخاب فردی اصلح که بتواند راه این شهید عزیز را ادامه دهد، انتخاب  کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.