برگزاری دوره تفسیر قرآن کریم در سقز
23 آذر 1401 - 12:41
شناسه : 1962
بازدید 143
15
دوره تفسیر قرآن کریم از سوی کانون فرهنگی تبلیغی آرتا از کانون های فعال دارای پروانه فعالیت اداره تبلیغات اسلامی با حضور مربیان قرآنی برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان؛ بیان حسینی مدیر کانون فرهنگی آرتا شهرستان سقز در گفتگو با روابط عمومی تبلیغات اسلامی سقز در خصوص فعالیت‌های این کانون اظهارداشت: کانون شهرآرا به صورت رسمی از سال 96 مجوز فعالیت خود را از اداره تبلیغات اسلامی دریافت کرد و از آن زمان تا به حال مشغول به انجام فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی است.

حسینی با اشاره به تعداد اعضا این کانون فرهنگی گفت: مخاطبین کانون آرتا شامل تمامی رده‌های سنی کودکان و نوجوانان و بزرگسالان، از هر دو طیف خانم و آقا، خصوصا دانش‌آموزان هستند که به بیش از500 نفر مستقیما خدمات ارائه می‌کند.

وی عنوان  کرد: فعالیت‌های شاخص کانون آرتا در چند حوزه فعالیت‌های دینی، فعالیت‌های آموزشی، فعالیت‌های فرهنگی طراحی و اجرا می‌شود.

مسئول کانون آرتا بیان داشت: برگزاری مداوم کلاس‌های آموزش قرآن کریم، برگزاری دوره‌های تفسیر قرآن کریم، برگزاری مراسم‌های عفاف و حجاب، برگزاری مراسم‌های ختم قرآن در مساجد، برگزاری همایش جایگاه علم و اخلاق در اسلام، ارائه بروشورهای آموزشی، در قالب آموزش اصول و فروغ دین و آموزش نماز، برگزاری مراسم‌های بزرگ مولودی خوانی ، دعوت از ماموستایان و مبشرین برای سخنرانی و برگزاری گفتمان‌های دینی از جمله فعالیت‌های دینی این کانون است.

حسنی در پایان به فعالیت‌های فرهنگی کانون اشاره کرد و افزود: برگزاری نمایشگا‌های آسیب‌های اجتماعی، برگزاری همایش‌های خانواده و سبک زندگی ارزشی اسلامی ایرانی، برگزاری جشنواره دف نوازی و مولودی خوانی منطقه غرب کشور، برگزاری همایش‌های مشاوره‌ای اعتیاد، طلاق، وغیره، متنوع در بزرگداشت‌های ایام ملی و مذهبی، بهره‌گیری از فضای مجازی برای ترویج مسائل ارزشی از جمله برنامه انجام شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.