گفتمان دينی ويژه ماه محرم در بيجار برگزار می شود
10 تیر 1403 - 10:25
شناسه : 19646
بازدید 26
4
رئيس اداره تبيلغات اسلامي شهرستان بيجار گفت:به همت اداره تبليغات اسلامي شهرستان بيجار گفتمان هاي ديني ويژه محرم در بيجار برگزار می شود.
ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومي اداره‌کل تبليغات اسلامي استان کردستان؛ حجت‌الاسلام الله جمادیان رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بيجار ضمن بيان اين خبر اظهار داشت: همزمان با ماه محرم الحرام گفتمان هاي ديني ويژه اين ماه در سطح مساجد  بيجار برگزار می شود.

وي افزود: سخنران اين مراسمات روحانیون مستقر و اعزامی هستند که به بيان مطالبي در خصوص اين ماه و تبيين اهداف و قيام سرور و سالار شهيدان حضرات ابا عبد الله الحسين ،شبيخون فرهنگي و نقش محرم در پيشگيري از آن می پردازد.

حجت‌الاسلام جمادیان ادامه داد:خوشبختانه قشر جوان و نوجوان همواره از برگزاري گفتمان‌هاي ديني استقبال خوبي دارند و بايد تلاش شود، تا برگزاري اين گفتمان‌ها افزايش يابد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با بیان اینکه فرصت محرم سیدالشهدا (ع) فرصت مغتنمی است،گفت: در بعضی از مجالس این نکته قابل لمس است که جمعی از مردم که مومنین هست با جمعی که به ظاهر در اثر هجمه‌های تبلیغاتی تفکرشان تا حدی تغییر کرده و پوششان هم تغییر کرده با هم زاویه شدیدی پیدا کرده اند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.