نشست هم‌اندیشی با موضوع حماسه حضور در مریوان
11 تیر 1403 - 11:08
شناسه : 19666
بازدید 32
3
جلسه تبیینی و هم‌اندیشی حماسه حضور حداکثری مرحله دوم در انتخابات ریاست جمهوری با حضور مسئولین  موسسات، خانه های قرآنی، کانوهای فرهنگی و هئیت مذهبی شهرستان مریوان به ریاست حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان یازدهم تیرماه در سالن جلسات این اداره برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن ورهرام ضمن تبریک روز مباهله، و با تأکید پرشور آحاد مردم در انتخابات؛ اظهار داشت: حضور در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی تمام جامعه است.

وی با بیان اینکه مربیان قرآنی باید تبیین‌گر اهمیت حضور مردم در پای صندوق های رأی باشند؛ تصریح کرد: امروز علاوه بر حضور پرشکوه در پای صندوق های اخذ رای؛ باید با جهاد تبیین و دیدار چهره به چهره صدای انقلاب اسلامی را مردم برسانیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان ضمن تشکر از حضور پرشکوه مردم این شهرستان در پای صندوق ها اخذ رای ریاست جمهوری؛ ابراز داشت: دشمن در جنگ تلاش بر این دارد تا مردم در تعیین سرنوشت خود اجتناب کنند، لذا می طلبد مردم روز پانزدهم تیرماه در مرحله دوم ریاست جمهوری ضمن حضور باشکوه با انتخاب اصلح که ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید باشد؛ دشمن را مایوس کنند.

وی با بیان اینکه آرامش حاکم در ایران بعد از شهادت شهدای خدمت دنیا را متعجب کرده بود، گفت: این آرامش ناشی از درک و فهم بالای مردم ایران اسلامی و مدیریت رهبر معظم انقلاب بود، و مردم با حضور خود و انتخاب فرد اصلح باعث تداوم راه شهید رئیسی خواهند شد.

حجت الاسلام ورهرام ابراز داشت: حضور خود مردم و با انتخاب فرد اصلح به تداوم راه شهید رئیسی در راستای خدمت به مردم و حل مشکلات مردم کمک کرده و برگ زرین دیگری را رقم بزنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.