ماه محرم فرصتی ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ دینی در جامعه است
12 تیر 1403 - 7:46
شناسه : 19716
بازدید 30
2
رییس تبلیغات اسلامی بیجار: رییس اداره تبليغات اسلامي بيجار گفت: ماه محرم فرصتي مناسب براي آشنايي جوانان با فرهنگ عاشواريي و ترويج فرهنگ ناب محمدي در جامعه است.
ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت الاسلام سعد الله جمادیان اظهار کرد: ماه محرم  و صفر يک فرصت مهم براي انتقال فرهنگ اسلامي و ديني به ويژه به نسل جوان و نوجوان جامعه است.

وي با تاکيد بر اين که حماسه عاشورا به عنوان الگويي فرا مذهبي است، خاطرنشان کرد: امام حسين(ع) و يارانشان با شجاعت و ايثار در برابر ظلم و ستم ايستادند و نام خود را براي هميشه اعصار در تاريخ به يادگار گذاشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار ادامه داد: باید از امکانات موجود فرهنگی در راستای گسترش فضاهای معنوی به خصوص مساجد استفاده شود تا مساجد که سنگر بصیرت و معرفت هستند به حد اعلا برسند.

حجت الاسلام جمادیان با بيان اين که قيام حسيني حرکتي ماندگار براي رهايي از ظلم و ستم بوده است، گفت: اين قيام ارزنده درسي ماندگار را براي همه جامعه بشري به يادگار گذاشته است و آن در اين است که بايد در راه مبارزه با ظلم و ستم و احياي ارزش ها تلاش کرد.

وی در ادامه بر دوری از خرافات و شبهات تاکید و خاطرنشان کرد: می‌توان با استفاده از پتانسیل‌های سخنرانی و مداحی‌ها در راستای تبلیغ و جلوگیری از ناهنجاری‌ها و انحرافات استفاده کرد.

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بيجار در پايان ياد آور شد: بايد سعي کنيم با اجراي برنامه هاي مناسب به تبيين اهداف عاشورا و شخصيت حضرت زينب کبري بپردازيم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.