برگزاری همایش پرچمداران بصیرت در مجتمع فرهنگی نور قروه
14 تیر 1403 - 8:31
شناسه : 19726
بازدید 32
0
به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه گردهمایی هیئات مذهبی و مداحان شهرستان قروه با عنوان "پرچمداران بصیرت"به منظور برنامه ریزی مراسم ایام محرم برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ در آستانه ماه محرم همایش پرچمداران بصیرت روز چهارشنبه 13 تیر ماه سال جاری با حضور مسئولین هیئتهای مذهبی، مداحان و شعرای آئینی و برخی مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان قروه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عابدین رستمی، امام‌جمعه شهرستان قروه، در سخنرانی خود ضمن تقدیر از زحمات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، بر ضرورت ایجاد فضایی محرمی در سطح شهر تأکید کردو افزود: با همکاری هیئت‌ها و جبهه مردمی، کوچه‌ها و خیابان‌ها سیاه‌پوش شوند و حال و هوای محرم در شهر حاکم شود.

وی اضافه کرد: ماه محرم فرصتی مناسب برای تبیین درس های عاشورا است و پرچم عزای امام حسین (ع) در این ماه برافراشته و تمام عالم در این سوگواری سیاه پوش می‌شود و عزاداریهای سرور و سالار شهیدان باید در امتداد ترویج اسلام ناب محمدی باشد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

در این همایش کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه، مسئول شورای هیئات مذهبی و نماینده فرماندهی محترم ناجا توصیه هایی را ارائه نمودند و در پایان مراسم مداحی توسط آقایان رضا یوسفی و صادقی صورت گرفت.

گفتنی است: در پایان همایش بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر 220 نفر از مدعوین به صرف ناهار پذیرایی به عمل آمد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.