نشست ائمه‌جماعات بخش مرکزی در راستای مشارکت در انتخابات در سنندج برگزار شد 
13 تیر 1403 - 8:08
شناسه : 19730
بازدید 31
4
نشست هم اندیشی با موضوع مشارکت در انتخابات با حضور ائمه جماعات بخش مرکزی شهرستان سنندج به همت اداره تبلیغات و بخشداری مرکزی این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ نشست هم اندیشی با موضوع “نقش ائمه جماعت در انتخابات و مشارکت مردم” با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج، بخشدار مرکزی سنندج و ائمه جماعت مساجد این شهرستان در محل سالن کوثر این اداره کل برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام هادی محمدخواه رییس اداره تبلیغات اسلامی سنندج، امامان جماعت روستاها را محور مشارکت مردم در مسائل سیاسی و اجتماعی دانست.

حجت‌الاسلام محمد خواه اظهار داشت: نقش محوری «مسجد» و «امام جماعت»، مانند همیشه در برگزاری پرشور و گسترده انتخابات بسیار تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز است.

وی افزود: ائمه‌جماعات باید با بصیرت‌افزایی میزان حضور مردم در این عرصه مهم داخلی و بین‌المللی را افزایش دهند.

در ادامه کاوه پرویزی، بخشدار مرکزی سنندج اظهار داشت: انتخابات از برکات انقلاب اسلامی است و شرکت در انتخابات ضمن اینکه یک وظیفه دینی و اجتماعی است و زمینه‌ای برای نمایش اقتدار ملی و کارآمد سازی سازمان‌ها و نهادها برای تحقق اهداف کشور به حساب می‌آید.

وی افزود: میزان مشارکت سیاسی ملت در انتخابات نشان دهنده اعتماد و مقبولیت نظام سیاسی است.

پرویزی با اشاره به مهم ترین ویژگی های مشارکت در نظام اسلامی عنوان کرد: محوریت فضیلت در نظام مردم سالاری دینی، هدایت محوری، مردم سالاری دینی متّکی بر ایمان،شایسته سالاری است و بخشداری در راستای مشارکت مردم در این فریضه تمام نقش خود را ایفا خواهد نمود.

گفتنی است در این نشست حاضرین در جلسه در راستای مشارکت حداکثری و پر شور مردم به بحث و گفتگو پرداختند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.