برگزاری جلسه بصیرتی جهاد تبیین با موضوع انتخابات در اداره تبلیغات اسلامی کامیاران
14 تیر 1403 - 8:21
شناسه : 19737
بازدید 38
4
حجت الاسلام دهقانی گفت: با عنایت به خواست مقام معظم رهبری (مدّظلّه العالی) با حضور حداکثری نسبت به انتخاب رئیس جمهور اصلح بایست اقدام کنیم.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت الاسلام مهدی دهقان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران به عنوان سخنران این جلسه تصریح کرد: با اشاره به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ۱۵ تیر ماه اظهار کرد: در هر جامعه‌ای سلایق مختلفی وجود دارد اما جوامعی موفق هستند و به مطلوب می‌رسند که بتوانند این سلایق را مدیریت کرده و به یک وحدت برسند.

دهقان با بیان اینکه، مهمترین اصل در مدیریت سلایق داشتن مهارت حل مسئله است افزود: جامعه ما نیز از این امر مستثنی نیست و امروز در برهه انتخابات دشمن می‌خواهد از این فضا استفاده کرده و به دنبال این است که این اختلاف سلایق را بزرگنمایی کرده و موفقیت‌ها و پیشرفت‌های کشور را کوچک جلوه دهد.

وی با تاکید بر اینکه در این برهه حساس آنچه برای کشور مهم است حضور حداکثری و پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی است تصریح کرد: بی شک مردم فهیم و آگاه ما نیز مانند گذشته که در همه عرصه‌های سیاسی خوش درخشیده و پشتیبان این نظام و انقلاب بوده‌اند در این عرصه نیز حضوری پر شور خواهند داشت.

دهقان با تاکید بر اینکه در مرحله دوم بعد از حضور پر شور و حداکثری مسئله مهم انتخاب افراد شایسته و اصلح از بین کاندیداهای مورد نظر است افزود: رئیس‌جمهور آینده باید در کشور ضمن ایجاد وحدت، جامعه را از دو قطبی‌گری نجات دهد و مردم باید با انتخاب درست چنین فردی را برای منصب ریاست جمهوری کشور انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که مردم ولایت مدار و انقلابی کشورمان روز جمعه با حضور پر رنگ خود در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری بر افتخارات این کشور بیفزایند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.