برگزاری جلسه ستاد شئون فرهنگی ویژه ماه محرم
14 تیر 1403 - 6:41
شناسه : 19801
بازدید 44
5
جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی به مناسبت ماه محرم درشهرستان سقز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان سقز با موضوع برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های ماه محرم و با حضور اعضای ستاد در اداره تبلیغات شهرستان سقز برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیم رستمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم افزود: یکی از اهداف اساسی قیام امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر است و کسانی که به این فریضه عمل می‌کنند از زمره صالحان و مومنان هستند.
حجت الاسلام رستمی افزود: دستگاه های اجرایی و خدمات رسان، امکانات را برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های عزاداری ماه محرم و صفر بسیج کرده و در اختیار هیات‌های مذهبی قرار دهند.

وی ضمن تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق و استفاده بهینه از ایام محرم در راستای بهره برداری معنوی هر چه بیشتر از این ماه، اظهار داشت: در آستانه ماه محرم اقدامات فرهنگی باید با جهت گیری صحیح در مسیر تبیین فلسفه قیام عاشورا باشد و همه مسئولین بخصوص دستگاه های فرهنگی شهرستان باید با اجرای برنامه های مذهبی، سخنرانی و عزاداری های مفید به بیان اهدف و پیام قیام امام حسین (ع) بپردازند.

در ادامه جلسه مهدی جباری جانشین سپاه شهرستان سقز اظهار داشت: سوگواری و عزاداری سیدالشهدا(ع) را بهترین فرصت برای ترویج و تبیین فرهنگ عاشورایی و ایثار و شهادت در ملت بزرگ ایران دانست.

در پایان جلسه اعضای ستاد شئون پیشنهادات خود را برای باشکوه تر برگزار کردن ماه محرم نقطه نظرات خود را بیان کردند و در این ارتباط به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.