تجمع عاشورائیان در بیجار برگزار می شود
18 تیر 1403 - 9:39
شناسه : 19826
بازدید 48
4
رییس تبلیغات بیجار اعلام کرد: رییس تبلیغات اسلامی بیجار از برگزاری تجمع بزرگ عاشورائیان همزمان با روز هفتم محرم در این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت الاسلام سعد الله جمادیان، ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) اظهار داشت: همزمان با هفتمین روز ازز ماه محرم الحرام اجتماع بزرگ عاشورائیان با حضور هیئات مذهبی در بیجار برگزار می شود.

وی افزود: این اجتماع با حضور گسترده هیئات مذهبی و عزاداران حسینی در میدان فاضل گروسی برپا خواهد شد.

حجت الاسلام جمادیان تاکید کرد: در این تجمع جمعی از مداحان شهرستان بیجار به مدیحه سرایی و ذکر مصیبت اهل بیت(ع) می پردازند و هیات ها و دسته های عزاداری به صورت یکپارچه در میدان آیت الله فاضل گروسی تجمع می کنند و سینه زنی در عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می کنند.

حجت الاسلام جمادیان بر لزوم اشاعه فرهنگ دینی در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: روحانیون و مبلغان دینی زمینه سازی فیوضات معنوی را در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) فراهم نمایند.

رییس تبلیغات  اسلامی بیجار با بیان اینکه حضور جوانان و نوجوانان در هیئت های مذهبی فرصتی مغتنم است،بر بهره گیری از این فرصت ها توسط روحانیون و وعاظ تاکید کرد.

وی با اشاره به آسیب های اجتماعی دستجات عزاداری در ایام سوگواری گفت: برگزاری نماز اول وقت در روز عاشورا از مهمترین اهداف برگزاری مراسمات مذهبی همراه با معرفت دینی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.