مسیر یادگیری و انس با قرآن مسیری لذت بخش و مملو از شگفتی است
18 تیر 1403 - 9:41
شناسه : 19828
بازدید 22
1
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت؛ مسیر یادگیری و انس با قرآن مسیری لذت بخش و مملو از شگفتی است وطی کردن این مسیر در زندگی دنیوی بهره‌مندی از خیر و برکت و شناخت افراد معنوی است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ سید بهاء الدین حسینی، مدیر موسسات قرآنی استان کردستان و مسئول موسسه قرآنی یاسین با رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج پیرامون فعالیت کانون های در تابستان دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در این دیدار با اشاره به ارزش تلاوت قرآن در خانه اظهار داشت: تلاوت قرآن در خانه از توصیه‌های موکدی است که رسول خدا(ص) و ائمه هدی(ع) در باره ارزش و آثار آن و همچنین  پیامد ترک آن نکات ارزشمندی فرموده‌اند.

وی افزود: قرآن در آیاتی چند به مسئله آثار تلاوت آیات در زندگی بشر می‌پردازد تا افزون بر بیان ارزش و اهمیت آن، کارکردهای تلاوت را بیان کند. در آثار و برکات تلاوت روایات ارزشمندی از رسول خدا(ص) نقل شده است .

در ادامه سید بهاء الدین حسینی، مسئول خانه مدیر موسسات قرآنی استان کردستان و مسئول موسسه قرآنی یاسین ضمن اشاره به فعالیتهای قرآنی در سطح شهرستان سنندج و استان اظهار کرد: قرآن قرآن پیمان خدا با مردم است و یقیناً برای شخص مسلمان سزاوار است که با دقت در پیمان خویش بنگرد و از آن در هر روز چندین آیه بخواند.

حسینی افزود: دین اسلام، کامل‌ترین دین است که مفاهیمی پیچیده دارد و شناخت دقیق این مفاهیم و یادگرفتن آن­ها نیازمند راهنمایی دقیق است و چه راهنمایی بهتر از قرآن می تواند در این راه موثر باشد.

وی عنوان کرد: قرآن کتابی است که تمامی پیام‌های ناب دین را دست نخورده از جانب خداوند نقل می‌کند و تلاوت روزانه قرآن باعث می‌شود مفاهیم عمیق و مهم دین برای افراد روشن و واضح شود و افراد بتوانند به تصویری واقعی و درکی عالی از مباحث دین ­دست پیدا کنند.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.