برگزاری مراسم شب های دهه اول ماه محرم در شهرستان سروآباد
19 تیر 1403 - 9:49
شناسه : 19831
بازدید 35
1
مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان در دهه اول ماه محرم با حضور دلسوختگان و شیفتگان آن امام همام در شهرستان سروآباد برگزار می شود.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد با بیان این خبر گفت: مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان در دهه اول ماه محرم با حضور دلسوختگان و شیفتگان آن امام همام در محل حسینیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سروآباد برگزار می شود.

وی ابراز کرد: اعمال دهه اول محرم شامل دعاها، نماز‌ها و روزه گرفتن و برای امام حسین (ع) و یارانشان است و این اعمال دارای ثواب و فضلیت بسیار هستند.

حجت الاسلام رستمی در ادامه به اهداف قیام عاشورا اشاره کرد و ابراز داشت: امام حسین(ع) تنها برای رسیدن به شهادت به کربلا نرفته بود بلکه اهداف والایی برای قیام خود داشت. احیای سنت پیامبر(ص)، افشای چهره واقعی بنی‌امیه ، مبارزه با بدعت‌ها، بر پایی امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با ظلم و ستم از مهمترین این قیام بود و  الگویی برای تمام آزادگان جهان است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد تصریح کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، پخت غذا و توزیع آن در بین نیازمندان، سخنرانی و مداحی، نصب بنر و پرچم سیاه در سطح شهرستان از جمله برنامه های ماه محرم در شهرستان سرواباد هستند که ان شاء الله با همکاری انجمن های مردم نهاد و خیرین انجام خواهند شد.

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.