برگزاری 40 کلاس حفظ قرآن کریم در بیجار
24 آذر 1401 - 11:33
شناسه : 1991
بازدید 68
7
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری 40 کلاس آموزش حفظ قرآن کریم در سطح موسسات و خانه های قرآن این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت  کردستان؛ حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار اظهار داشت:همزمان با ایام فاطمیه(س) کلاس های آموزش حفظ قرآن کریم در موسسات و خانه های قرآنی بیجار برگزار شد.

وی افزود: قرآن کریم دربرگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت بوده و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا عنوان کرد:خوشبختانه فعالیت‌های قرآنی شهرستان بیجار نسبت به سال‌های گذشته از روند رو به رشدی برخوردار بوده است.

وی افزود: با توجه به پتانسیل و قابلیت بالای بیجار لازم است فعالیت‌های بیشتری در راستای توسعه برنامه‌های قرآنی در این شهرستان انجام شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار همچنین بر گسترش فعالیت‌های قرآنی در مساجد این شهرستان تأکید کرد و یادآور شد: فعالیت در حوزه و حیطه قرآنی در مساجد موجب تقویت معنویات و اعتقادات جوانان و نوجوانان می‌شود و مفهوم و معنای قرآن را در دل و جان جوانان جای خواهد داد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.