بازدید رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی کشور از هیئت‌ها و مواکب در شهرستان سنندج
24 تیر 1403 - 12:12
شناسه : 20053
بازدید 47
5
حجت‌الاسلام والمسلمین مجید باباخانی، رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی کشور، به همراه حجت‌الاسلام رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، و هیئت همراه، از هیئت‌ها و مواکب در سطح شهرستان سنندج سرکشی نمودند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مجید باباخانی، رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی کشور، به همراه حجت‌الاسلام رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، و هیئت همراه، از هیئت‌ها و مواکب در سطح شهرستان سنندج سرکشی نمودند.

رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی کشور از حسینیه این شهرستان و هیئت احباب الحسن(ع) و مواکب میدان آزادی سنندج و سایر اماکن مرتبط با فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی در سطح شهرستان بازدید به عمل آورد و ضمن گفتگو با مسئولان و متولیان این اماکن، در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های آنان قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام باباخانی در این بازدیدها بر ضرورت تقویت و توسعه فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی در جامعه تأکید نمود و اظهار داشت: هیئت‌ها و مواکب، نقش مهمی در ترویج فرهنگ و آموزه‌های دینی و ایجاد فضایی معنوی در جامعه دارند و همچنین از زحمات و تلاش‌های مسئولان و متولیان هیئت‌ها و مواکب در جهت برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی قدردانی نمودند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.