حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی زنان مسلمانان است
28 آذر 1401 - 13:37
شناسه : 2008
بازدید 59
3
سرپرست تبلیغات اسلامی سقز: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی زنان مسلمانان است و باید زنان مسلمان این بانوی اسلام را الگوی خود بدانند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان؛ حجت‌الاسلام سعدالله جمادیان، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سقز روز دوشنبه(28 آذرماه) درمجلس محفل قرآنی که به مناسبت ایام فاطمیه(س) برگزار شد اظهار داشت: حضرت زهرا(س) یک الگوی برتر دین اسلام محسوب می‌شود که متاسفانه برخی از ابعاد زندگی‌شان به‌ درستی به جامعه ارائه نشده است و این موجب شده تا افراد آگاهی کمتری از سیره عملی پیشوایان داشته باشند.

جمادیان عنوان کرد: با بررسی ابعاد مختلف دوران زندگانی حضرت فاطمه(س) نکات بسیار ارزشمندی می‌توان کسب کرد که در دل تاریخ ماندگار شده‌اند؛ چراکه زندگانی این بانوی بزرگوار اسلام با خود نکاتی دارد که در صورت الگو‌برداری از آن، صاحب یک زندگی دینی خواهیم شد.

وی افزود: در حال حاضر یک موسسه و ۳۰ خانه قرآنی شهری و روستایی در شهرستان سقز با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی فعالیت می‌کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سقز همچنین به فعالیت موسسات اشاره کرد و یادآور شد: در موسسات کلاس‌های روخوانی، روانخوانی، حفظ قرآن و تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود که بیش از 40 مربی قرآن مشغول فعالیت هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.