برگزاری مراسم قرآنی زندگی با آیه های در شهرستان سروآباد
03 مرداد 1403 - 7:29
شناسه : 20109
بازدید 28
2
مراسم قرآنی زندگی با آیه ها با حضور جمعی زیادی از قرآن آموزان خانه قرآن روستای سراج روستای قلعه جی از توابع شهرستان سروآباد برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ مراسم قرآنی زندگی با آیه ها با حضور جمعی کثیری از قرآن آموزان خانه قرآن روستای سراج روستای قلعه جی از توابع شهرستان سروآباد در محل مسجد جامع این روستا برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد طی سخنانی به اهداف طرح زندگی با آیه ها اشاره کرد و افزود: هدف از این طرح نهادینه سازی قرآن کریم و آشنایی  آحاد جامعه با این کلام نورانی است.

وی بیان کرد: در این طرح آیاتی از کلام الله مجید در قالب موضوعات فرهنگی و اجتماعی انتخاب شده است و شرکت کنندگان ضمن حفظ این آیات نورانی به صورت مفهومی و کاربردی نیز به آن آشنا میشوند.

حجت الاسلام رستمی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده در راستای اجرای این طرح  شاهد انس بخش عمده‌ای از جامعه با قرآن کریم باشیم.

در ادامه این مراسم از 70 نفر از قرآن آموزان خانه قرآن سراج روستای قلعه جی که موفق به دریافت گواهینامه طرح زندگی با آیه ها و حفظ آن شده بودند بودند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.