خون شهید «اسماعیل هنیه» عامل استحکام پیوند ملت ایران و فلسطین
11 مرداد 1403 - 6:17
شناسه : 20207
بازدید 25
1
علمای اهل سنت کردستان درپی شهادت «اسماعیل هنیه» اعلام کردند:خون این شهید دراستحکام پیوند ملت ایران و فلسطین مؤثر است وموجب پیوند بزرگ‌تری بین روابط و قلوب مردم ایران و فلسطین می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ جمعی از علمای اهل سنت کردستان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در پی شهادت «اسماعیل هنیه» اظهار کردند:

شهید اسماعیل هنیه دلسوخته مردم غزه بود

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: شهادت مجاهد فی سبیل الله، رهبر شجاع و برجسته فلسطینی شیخ دکتر اسماعیل هنیه مبارزی که دلسوخته مردم غزه بود را به جوامع اسلامی تسلیت می‌گوئیم.

خون شهید «اسماعیل هنیه» عامل استحکام پیوند ملت ایران و فلسطین

اقبال بهمنی افزود: ترور فرماندهان و رهبران مقاومت هیچ وقت حرکت حماس و مقاومت در جهان اسلام را متوقف نمی‌کند بلکه باعث قدرت و صلابت هرچه بیشتر در راه آزادی قدس و جبهه مقاومت می‌شود.

وی یادآور شد: اسماعیل هنیه فرمانده‌ای بود که در مقابل پروژه سلطه جویی آمریکا و صهیونیسم ایستاد و جان خود را در کفه ترازوی اخلاص قرار داد.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: این شهید بزرگ مرد در اوج خلوص نیت برای ترویج شریعت اسلام همت کرد و رژیم صهیونیستی و آمریکا هم باید بدانند روزی خواهد رسید که خون شهدای اسلام گریبانشان را می‌گیرد.

ماموستا بهمنی خاطرنشان کرد: امروز دنیا تبدیل به دو جبهه حق و باطل شده که جبهه حق در دست مقاومت است و انشالله به پیروزی می‌رسیم.

شهادت «اسماعیل هنیه» فقدان بزرگی است

عضو شورای افتاء کردستان اظهار کرد: جنایتی که اسرائیل غاصب مرتکب شد و منجر به شهادت قهرمان و مسؤول حرکت حماس شد یک فقدان بزرگ است.

ماموستا لقمان نذیری گفت: این جنایت اول اینکه بر همگان عیان کرد تا چه حدی جنایت رژیم که از خطوط قرمز هم به راحتی عبور می‌کند بر پایه وحشی‌گری است و بعد بر جهانیان ثابت شد که رژیم اسرائیل از نظر قوانین بین المللی محکوم است.

خون شهید «اسماعیل هنیه» عامل استحکام پیوند ملت ایران و فلسطین

عضو شورای افتاء کردستان اذعان کرد: اوج جنایت اسرائیل و آمریکا امروز است اما هنوز وجدان‌ها بیدار نشده‌اند و کاری برای متوقف کردن آنها نشده است.

مسلمین علیه خونخواری رژیم غاصب باید قیام کنند

ماموستا نذیری یادآور شد: برای رهایی فلسطین از جنگال رژیم نامشروع اسرائیل باید همه مسلمین علیه خونخواری این رژیم قیام کنند و برای توقف این موج جنایت نیاز به همبستگی است.

وی افزود: مسلمانان باید علیه استکبار ایستادگی کنند و وظیفه شرعی مسلمین برای گرفتن انتقام خون شهدا و نابودی اسرائیل اتحاد همه‌گیر است تا با ایستادگی مستضعفین جهان را رهایی بخشید.

جنایات رژیم صهیونیستی از سوی تمام مسلمانان محکوم است

امام جمعه شهرستان سقز اظهار کرد: این جنایت که منجر به شهادت دکتر اسماعیل هنیه شد، از سوی تمام مسلمانان جهان محکوم است.

ماموستا محمود ابن الخیاط عنوان کرد: خداوند هم در قرآن کریم به پیامبر خود فرموده که «ای محمد، یهود و انصار از تو راضی نمی‌شوند مگر از آنها تبعیت کنی» و راه و روش مسلمانان و شهید مقاومت و ای ستادگی هم همین سر خم نکردن مقابل آنها است.

وی گفت: شهید هنیه مجاهدی بود که برای خداوند جهاد کرد و شهادت ایشان صدمه‌ای جبران ناپذیر برای مسلمانان و حماس و فلسطین و جامعه اسلام است، باید گفت این مقاومت تا پیروزی کامل بر استکبار ادامه خواهد داشت.

وی اذعان کرد: پیروزی و عاقبت به خیری نصیب مسلمان خواهد شد و جهاد تا پیروزی کامل بر مبنای استقامت و ایستادگی حق مردم غزه است.

مسلمانان با جان و دل علیه استکبار جهاد می‌کنند

امام جماعت مسجد جامع سنندج تصریح کرد: جهاد به معنای جنگ کردن برای اعتلای اسلام و شریعت اسلام و از بین بردن قدرت کفر انجام است و در آن مسلمان با جان و دل و مال خود علیه استکبار جهاد می‌کند.

ماموستا مختار فرجی اذعان کرد: شهادت این مجاهد بزرگوار و برجسته نه اول و نه آخر راه است بلکه در اسلام همیشه هر کسی بمیرد و در راه جهاد این مرگ رقم بخورد عزتی بزرگ برای او خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: عمل جنایتکارانه دشمن صهیونیستی در به شهادت رساندن رهبر مجاهد شهید اسماعیل هنیه در پایتخت جمهوری اسلامی محکوم است و ما قطعاً خونخواهی این مجاهد سرافراز که مهمان ما بود را خواستاریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.