تجدید میثاق با آرمانهای شهداء در مزار شهدای گمنام شهرستان دهگلان
16 مرداد 1403 - 12:17
شناسه : 20262
بازدید 15
1
حجت الاسلام سید میثم موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان از تجمع تعدادی از مربیان و فعالان قرآنی در آیین تجدید میثاق با آرمانهای شهداء و امام شهداء (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در مزار شهدای گمنام شهرستان دهگلان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام سید میثم موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان از تجمع تعدادی از مربیان و فعالان قرآنی در آیین تجدید میثاق با آرمانهای شهداء و امام شهداء (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در مزار شهدای گمنام شهرستان دهگلان خبر داد.

در این مراسم فعالان و مربیان قران سطح شهرستان ضمن غبارروبی و عطرافشانی مقبره و مزارشهید گمنام با اهدای گل به مقام والای این شهید، ادای احترام کردند و همچنین با قرائت فاتحه یاد و خاطره ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدای انقلاب اسلامی، رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: شهادت هنر مردان خداست و ترور جنایتکارانه رئیس دفتر سیاسی حماس آقای اسماعیل هنیه نشان داد که جریان مقاومت در جبهه اسلام با قوت و شدت بیشتری ادامه دارد.

وی ادامه داد: حرکت در مسیر شهدا بهترین راه خدمت رسانی به جامعه است و با این گونه ترور ها در به شهادت رساندن مردم مظلوم فلسطین عزم مسئولان برای ادامه راه شهداء و حمایتهای همه جانبه از جبهه مقاومت بیشتر می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.