هیئات مذهبی نقش موثری در تربیت نوجوانان دارند
18 مرداد 1403 - 12:10
شناسه : 20277
بازدید 16
0
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: هیأت‌های مذهبی با جمعیت قابل‌ملاحظه‌ای از افراد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان در ارتباط هستند، بنابراین می‌توانند نقش مؤثری در تربیت آنان داشته باشند و برای حضور آنان در مجالس مذهبی و هیات ها انگیزه ایجاد کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ امیر خانی، مسئول هیئت مذهبی مردمی خادمین سیدالشهداء سنندج با حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان دیدار کرد.

حجت‌الاسلام محمدخواه در این دیدار با اشاره به فعالیت هیئات مذهبی اظهار داشت: هیئات مذهبی را می‌توان قدیمی‌ترین تشکل دینی در جامعه‌ی ایران دانست. وی افزود:  نقش هیأت‌ها در مبارزه علیه رژیم پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن تا به امروز در عرصه‌های مختلف دینی و فرهنگی بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به نقش آفرینی هیئات‌مذهبی و رسالت آنها عنوان کرد: نقش آفرینی هیأت‌های مذهبی در تمامی حوزه هایی که مستقیماً با رسالت و فلسفه وجودی ارتباط دارد در تعامل و مرتبط می‌باشد.

امیر خانی، مسئول هیئت‌مذهبی مردمی خادمین سیدالشهداء سنندج ضمن قدردانی از تعامل و همکاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در اجرای برنامه‌های مذهبی و ماه محرم اظهار کرد: هیئات‌های مذهبی که عمدتاً حول محور تعظیم آیین‌ها و مناسبت‌های مذهبی و دینی بالاخص تکریم مقام حضرات معصومین(ع) و برگزاری مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، شکل گرفته از محورها و ارکان غیرقابل انکار جوامع اسلامی بوده و هستند.

وی در پایان افزود: هیئات محلی برای ابراز مودت به اهل‌بیت و رسیدن به همدلی دارای تفاهم، برادری و صمیمیت در راستای برگزاری مطلوب برنامه‌های در ایام خاص می‌باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.