اربعین فرصتی مهم برای اشاعه فرهنگ دینی است
21 مرداد 1403 - 12:35
شناسه : 20293
بازدید 29
3
رییس تبلیغات اسلامی بیجار: رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: اربعین حسینی یک فرصت مهم و ارزشمند برای اشاعه فرهنگ دینی در جامعه است.
ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت الاسلام سعد الله جمادیان اظهار کرد: شهرستان بیجار هر ساله میزبان زوار حسینی است که از نقاط مختلف کشور عازم کربلا می شوند.

وی افزود: خوشبختانه در شهرستان بیجار پنج موکب فعال وجود دارد که جوانان در این موکب ها خالصانه و مخلصانه به زائران حسینی خدمت می کنند.

حجت الاسلام جمادیان گفت: در این موکب ها برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی نیز اجرا می شود و شبانه روزی این موکب ها فعال هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: در شهرستان بیجار هرساله مراسم پیاده روی جاماندگان حسینی نیز برگزار می شود که این آیین مذهبی با پیاده روی به سمت کوه حمزه عرب ادامه خواهد داشت.

وی اعلام کرد: اجرای برنامه های مختلف دینی و مذهبی ،دستجات سینه زنی و زنجیر زنی و اعزام مبلغ به نقاط مختلف شهری و روستایی بیجار از دسر برنامه های اربعین حسینی است.

حجت الاسلام جمادیان خاطر نشان کرد: اربعین یک فرصت مهم و ارزشمند است که باید از تمام ظرفیت ها در راستای اشاعه ارزش های دینی در آن بهره جست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.