قرآن قدرتی عظیم و ساختمانی محکم است
27 مرداد 1403 - 11:23
شناسه : 20326
بازدید 19
2
کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: قرآن قدرت و نیروی عظیمی است برای كسی كه آن را دوست بدارد و بنا و ساختمان محكمی است كه پایه‌های آن منهدم نمی‌گردد .
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ ئالا شهسواری، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سنندج در جریان بازدید از خانه قرآنی اسراء سنندج در بین قرآن آموزان اظهار داشت: برای انسان مومن و با ایمان چه چیزی می تواند زیباتر از سخن گفتن با خداوند باشد و چه واسطه‌ای و هم كلامی بهتر، كه آن قرائت قرآن است.

وی همچنین به قدرت عظیم قرآن اشاره کرد و افزود: قرآن قدرت و نیروی عظیمی است برای کسی که آن را دوست بدارد و بنا و ساختمان محکمی است که پایه های آن منهدم نمی گردد و قرآن قدرتی است که پیروان و یارانش شکست ناپذیرند و دریایی است که اعماقش را نمی توان درک نمود.

 شهسواری عنوان کرد: در حدیثی به نقل از پیامبر(ص) آمده است: خانه ای که در آن قرآن خوانده شود، برای آسمانیان، همچنان دیده می شود که ستارگان برای زمینیان دیده می شوند.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سنندج افزود: بهترین راه انس با قرآن تفکر و تدبر و تعمق در مفاهیم و معانی آن است زیرا خود قرآن انسان‌ها را به اندیشیدن در قرآن دعوت می‌کند.

گفتنی است در پایان برای تشویق بیشتر نوجوانان به خواندن و تلاوت قرآنی هدایایی از سوی اداره تبلیغات اسلامی سنندج به قرآن آموزان اهداء شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.