موکب شهدای کامیاران آماده استقبال از زوار حسینی است
27 مرداد 1403 - 11:18
شناسه : 20331
بازدید 37
1
رییس تبلیغات اسلامی کامیاران در جریان بازدید از موکب کامیاران گفت: این موکب با امکانات مناسبی که دارد آماده استقبال از زوار حسینی است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان فرماندار شهرستان کامیاران با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و بخشدار مرکزی از موکب‌ شهدا و روند ارائه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی بازدید کرد.

رییس تبلیغات اسلامی کامیاران فضای موکب شهدا کامیاران را بسیار دلنشین دانست و گفت: به نظر می‌رسد که کار در موکبی که به تازگی تاسیس شده دشوارتر از سایر نقاط باشد.

حجت‌الاسلام دهقانی خاطر نشان کرد:امکانات فراهم شده در این موکب نشان می‌دهد که عوامل اجرایی و خادمان بسیار همدلانه پای کار آمده‌اند و ان‌شالله که مزد این زحمات را امام حسین (ع)به این عزیزان عطا کند.

فرماندار کامیاران در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های خالصانه موکب‌داران و خادمین موکب‌های شهرستان در ارائه خدمات مطلوب شبانه‌روزی به زائران کربلا، اظهار داشت: مردم خیّر و نیکوکار شهرستان کامیاران، موکب‌داران و خادمین با عشق و ارادتی که به اباعبدالله الحسین (ع) دارند، در ارائه خدمت به زائران اربعین در مسیر رفت و برگشت به کربلا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.