کارگاه عزت نفس در مسجد پیغمبر(ص) سنندج برگزار شد
27 مرداد 1403 - 11:11
شناسه : 20338
بازدید 14
0
کارگاه عزت نفس برای کودکان از سوی خانه قرآنی دانیال سنندج در مسجد پیغمبر(ص) شهرستان سنندج برای قرآن آموزان نوجوان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ فائزه صالحی، مسئول خانه قرآنی دانیال سنندج در این کارگاه آموزشی با اشاره به لزوم توجه به کودکان و نوجوانان اظهار داشت: کمبود عزت نفس را می‌توان ریشه‌ی بسیاری از مشکلات رفتاری و ذهنی ما انسان‌ها دانست.

وی افزود: کسانی که عزت نفس پایینی دارند، برای تشخیص ارزش و جایگاه خود،‌ روشی جز مقایسه با دیگران نمی‌شناسند و آن‌ها آن‌قدر برای خود افزایش قائل نیستند که بتوانند جایگاه گذشته‌ی خود را به عنوان معیار سنجش جایگاه امروزشان در نظر بگیرند.

صالحی عنوان کرد: عزت نفس را می‌توان با عوامل مختلفی از جمله، فردی که عزت نفس دارد معتقد است که انسان و هر آنچه که در بیرون از او است، ارزشمند است و به دلیل ارزشمند بودن نمی‌توان او را قربانی اعتقادهای دیگران کرد.

مسئول خانه قرآنی دانیال با اشاره به جایگاه عزت نفس در کودکان اظهار کرد: عزت نفس یکی از عوامل تعیین‌کننده رفتار در انسان به‌شمار می‌رود در حقیقت برداشت و قضاوتی که افراد از خود دارند تعیین‌کننده چگونگی برخورد آن‌ها با مسائل مختلف است.

وی در پایان به تمامی سوالات حاضرین در کارگاه پاسخ داده و نشست های پرسش و پاسخ برای ارتقاء عزت نفس کودکان در جامعه را برگزار کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.