موسسات و خانه های قرآن پایگاه مهم اوقات فراغت هستند
27 مرداد 1403 - 11:09
شناسه : 20341
بازدید 16
1
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: موسسات و خانه های قرآن پایگاه اصلی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است
ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي استان کردستان ، حجت الاسلام سعد الله جمادیان ضمن بیان اين خبر اظهار داشت: موسسات و خانه هاي قرآني به عنوان يکي از پايگاه هاي اصلي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان هستند و بايد برنامه ريزي هاي خوب و دقيقي در اين راستا تحقق پذيرد.

وي افزود: در همين راستا برنامه هاي بسياري در دستورکار اداره تبليغات اسلامي شهرستان بيجار قرار گرفته است که اين برنامه ها در جهت هر چه پربارتر کردن اوقات فراغت جوانان سطح شهرستان است.

رئيس اداره تبليغات بيجار در ادامه با بيان اينکه بيجاري ها مردماني متدين و با تقوا هستند اظهار داشت: فضاي معنوي شهر بيجار و اعتقاد مردم باعث شده تا روح ديني و اعتقادي در اين جامعه رواج يابد.

وي در ادامه با بيان اينکه امروزه يکي از رسالت هاي ما به عنوان سربازان فرهنگي در مقابله با حجم بالاي تهاجم هاي فرهنگي دشمن بهره گيري از مباحث قرآني در حوزه فرهنگ است، گفت: خانه هاي قرآني به عنوان مراکز ترويج فعاليت هاي قرآني است.

جچت الاسلام جمادیان در پايان با اشاره به اين مطلب که نشر و آموزش معارف قرآني بهترين فعاليت فرهنگي است چرا که فرهنگ هم انسان ساز و انسان سوز است، ياد آور شد: گسترش و ترويج فعاليت ها و محافل قرآني نياز امروز جامعه است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.