حضرت فاطمه(س) برترین نمونه مجسم برای زن مسلمان است
27 آذر 1401 - 12:13
شناسه : 2035
بازدید 70
7
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: حضرت فاطمه(س) برترین نمونه مجسم زن مسلمان و الگوی زهد و پارسایی و ساده زیستی است.
ارسال توسط : منبع : اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان  روز یکشنبه( 27 آذرماه) در جلسه فصلی شورای هیات‌مذهبی که با حضور اعضای اصلی این شورا در اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: توجه به برنامه‌ها در هیات از سوی مسئولین هیات‌مذهبی در راستای مطلوب برگزار کردن این مراسمات بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: فعالیت در هیات‌مذهبی و ترویج جهاد تبیین باید در اولویت قرار گیرد.

حجت‌الاسلام رازیانی ضمن اشاره به حضور جوانان عنوان کرد: هیات‌های مذهبی باید ارتباط عاطفی بیشتری با جوانان برقرار کنند تا زمینه برای حضور و فعالیت آنان در مناسبت‌ها فراهم گردد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ضمن تقویت جلسات خانگی و روضه خانگی گفت: باید افراد صاحب نظر در هیات های مذهبی برای جهاد تبیین شناسایی شود .

وی ضمن تاکید بر طرح خانه مادری در کنار کارهای بزرگ در دسته‌جات و هیات‌های فاطمی عنوان کرد: ایام فاطمیه به عنوان فرصتی برای حضور بیشتر در برنامه های و مناسبت های مذهبی است .

گفتنی است؛ در ادامه حاضرین در جلسه پیرامون مطلوب برگزار کردن برنامه های ایام فاطمیه در هیات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.