برپایی موکب باب الحوائج ویژه زوار اربعین حسینی (ع) در شهرستان دهگلان
29 مرداد 1403 - 10:43
شناسه : 20355
بازدید 17
1
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان: رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان از برپایی موکب حسینی در میدان سنجر خان شهر دهگلان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان ،حجت الاسلام موسوی از برپایی موکب باب الحوائج ویژه زوار اربعین حسینی (ع) در میدان سنجر خان شهرستان دهگلان خبر داد و اظهار داشت: این موکب طبق روال سالهای قبل با تلاش و همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان و مسئول عتبات عالیات شهرستان برپا شده است.

وی افزود: مقرر شده است این موکب در بخش های متعدد از جمله پست امداد و نجات هلال احمر شهرستان و قسمت فرهنگی ( کمیته فرهنگی اربعین )، توزیع چای شربت، ناهار صبحانه و نذورات … ارائه خدمات فرهنگی به زائرین توسط کمیته فرهنگی اربعین؛ ارائه خدمات پزشکی به زوار؛ و برپایی نمازجماعت و پاسخ گویی به سوالات شرعی بانظارت حجت الاسلام موسوی به زوار اربعین ارائه خدمت نماید .

وی ادامه داد :برپایی غرفه کودک و نوجوان موکب با ویژه برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان با موضوع اربعین حسینی در کنار غرفه فرهنگی ( موکب فرهنگ و هنر ) نیز از دیگر برنامه ها و تمهیدات این موکب برای خدمات رسانی هرچه بیشتر برای زوار خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.