جلسه هماهنگی پیاده روی جاماندگان اربعین در سنندج برگزار شد
03 شهریور 1403 - 12:22
شناسه : 20360
بازدید 24
3
جلسه هماهنگی پیاده روی و راهپیمایی جاماندگان اربعین شهرستان سنندج با حضور مسئولین ادارات و هیئت های مذهبی این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ در این جلسه حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین در سنندج خبر داد و اظهار داشت: قیام اباعبدالله الحسین هر روز بیش از پیش زنده تر و جاودان تر خواهد ماند.

وی افزود: هدف قیام امام حسین(ع) چیزی جز اصلاح امت پیامبر و اقامه و احیاء دین نبوده و دین به واسطه قیام احیاء شده است.

حجت‌الاسلام محمدخواه عنوان کرد: اربعین امروز به عنوان محور وحدت امت اسلامی و کلیه تمام ادیان آسمانی است و نقطه عطفی است که اسلام را به تمام جهانیان معرفی می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج با اشاره به مسیر پیاده روی اربعین اظهار کرد: امسال پیاده روی عزاداران اباعبدالله الحسین و جاماندگان اربعین از میدان ارتش سنندج به سمت مهدیه این شهرستان خواهد بود.

وی به برپایی مواکب در مسیر پیاده روی اشاره و افزود: در طول مسیر پیاده روی مواکب و ایستگاه های صلواتی و غرفه های فرهنگی از ابتدای مراسم و مسیر پیاده روی تا انتهای مسیر در راستای خدمت و پذیرایی از عزاداران خواهد بود.

گفتنی است؛در پایان مراسم مسئولان به بحث و تبادل نظر در خصوص هماهنگی و انسجام بیشتر در هر چه باشکوه برگزار شدن مراسم جاماندگان اربعین حسینی در سنندج پرداختند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.