مراسمهاي ماه مولود، از ديرباز در فرهنگ وسنت مردم کردستان ريشه دارد/در مهمانی امت احمد بايد خدمات رايگان به مردم ارائه شود
01 شهریور 1403 - 7:49
شناسه : 20448
بازدید 33
2
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: هفته وحدت در سایر استان‌های کشور به یک هفته منتهی می‌شود اما در کردستان و شهرهای کردنشین از اول تا پایان ماه مولود جشن‌های مفصل ومراسمات متنوعی برگزار می‌شود که از دیرباز در فرهنگ وسنت مردم این دیار ریشه دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت‌الاسلام برومند رازیانی صبح چهارشنبه در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های مهمانی امت احمد که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز جهانی مساجد اظهار کرد: خداوند متعال در سوره اعراف فرموده است: چهار خصوصیت برای اهل رستگاری بیان شده که شامل ایمان آورندگان به پیامبر، تکریم کردن پیامبر، یاری کردن پیامبر و تبعیت از قرآن کریم است.

وی تصریح کرد: باید ما هم جزو تکریم کنندگان و یاری کنندگان پیامبر اکرم باشیم بنابراین مهمانی امت احمد نیز در راستای گرامیداشت پیامبر و تکریم ایشان برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

حجت السلام رازیانی گفت: هفته وحدت در سایر استان‌های کشور به یک هفته منتهی می‌شود اما در کردستان و شهرهای کردنشین از اول تا پایان ماه مولود جشن‌های مفصل ومراسمات متنوعی برگزار می‌شود که از دیرباز در فرهنگ وسنت مردم این دیار ریشه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: سال گذشته نخستین مهمانی امت احمد با همراهی همه ادارات و نهادها برگزار شد و امسال نیز نیازمند تلاش و همراهی همه ادارات و دستگاه‌ها جهت برگزاری این همایش هستیم.

حجت الاسلام رازیانی اذعان داشت: کردستان سرزمین وحدت و برادری شعار سال قبل مراسم مهمانی امت احمد بود که امسال نیز جهت ماندگاری آن در کشور، این شعار تبلیغ خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اساس مهمانی پذیرایی میزبان از مهمان است، گفت: غرفه‌هایی که در جشن مهمانی امت احمد برپا می‌شود باید خدمات رایگان به مردم ارائه دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه سال قبل 84 غرفه در مهمانی امت احمد برپا شد، اضافه کرد: 9 مورد توسط ادارات فرهنگی برپا شد و مابقی غرفه‌ها توسط تشکل‌های مردمی و قرانی شهر و روستاهای استان برپا شد.

حجت‌الاسلام رازیانی با اشاره به اینکه امسال در طراحی و تبلیغ جهت ایجاد غرفه‌ها از صاحبان ایده در ادارات بهره می‌بریم، افزود: تولیدات تیزر و مستند و کارهای رسانه‌ای باید بومی باشد واین مهم مستلزم همکاری ادارات است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.