با هدف حمایت از فعالیتهای قرآنی
06 شهریور 1403 - 12:13
شناسه : 20581
بازدید 27
2
حجت الاسلام دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران با حضور در خانه قرآن نور،ضمن تقدیر از تلاشهای مدیر و مربیان این مجموعه قرآنی از نزدیک در جریان فعالیتهای این خانه قرآنی قرار گرفتند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت السلام مهدی دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران به همراه داود ملازمانی کارشناس امور قرآنی این اداره، با حضور در خانه قرآن نور شهرستان کامیاران، ضمن تقدیر از تلاشهای مدیر و مربیان این مجموعه قرآنی از نزدیک در جریان فعالیتهای این خانه قرآنی قرار گرفتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در این بازدید اظهار داشت: خانه قرآن نور در سال 1402 تاسیس شده است و تاکنون فعالیتهای بسیار خوب و مفیدی را برگزار کرده و در آینده نیز با استفاده از مربیان پرتلاش و هدایتهای مدیر خستگی ناپذیر این خانه قرآن، شاهد موفقیتهای روزافزون شاگردان و قرآن آموزان آن باشیم.

مرادی مدیر خانه قرآن نور نیز ضمن تقدیر از حمایتهای رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران گفت: در حال حاضر بیش از 40 نفر قرآن آموز در این مرکز قرآنی فعالیت دارند که در دو رده سنی خردسال و کودکان آموزشهایی همچون کلاشهای روخوانی، روانخوانی، تجوید، قصه های قرآنی و آموزش الفبای قرآنی داده می شود.

وی هم چنین خاطرنشان کرد: کلاسهای آموزشی تربیت فرزند قرآنی ویژه والدین کودکان نیز در حال برگزاری است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.