استقبال کم‌نظیر کردستانی‌ها از طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها»
10 شهریور 1403 - 18:13
شناسه : 20608
بازدید 31
5
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها» با استقبال بیش از 180هزار پیامکی کردستانی‌ها در ماه رمضان مواجه شد و نشان داد که ظرفیت و بستر کار قرآنی در استان بسیار بالاست.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت الاسلام والمسلمین رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در اولین نشست شورای عالی توسعه فرهنگ قرآنی استان اظهار داشت: اجرای طرح «زندگی با آیه ها» در استان کردستان نشان داد که ظرفیت و بستر کار قرآنی در استان بسیار بالاست.

وی با اشاره به اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان افزود: در بخش پیامکی این طرح قرآنی 180هزار نفر در این طرح مشارکت کردند و تعداد جلسات تفسیری برای این طرح ۱۶۰ جلسه تفسیر برای ۳۰ آیه قرآنی بوده است که این جلسات در فضای مجازی بازنشر می‌شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: کرسی‌های تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان با وجود همزمانی با ایام عید نوروز با استقبال چشمگیر مردم مواجه شد که این امر نشان از عشق و علاقه مردم کردستان به قرآن کریم دارد.

وی در پایان گفت: هدف از برگزاری این نشست آغاز فعالیت شورای عالی توسعه قرآن استان بوده است که امیدواریم از این به بعد بتوانیم جلسات و نشست‌های این شورای را به صورت پر رنگ‌تر از گذشته برگزار کنیم تا بتوانیم قدم‌های مؤثری در راه توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه برداریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.