فعاليت هاي قرآني موجب سعادت انسان می شود
19 شهریور 1403 - 11:58
شناسه : 20696
بازدید 26
2
رییس تبلیغات اسلامی بیجار: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت:انجام فعاليت هاي قرآني زمينه ساز تکامل معنوي و تهذيب نفس در انسان است.
ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام سعد الله جمادیان ضمن بیان این خبر اظهار داشت:حضور در محافل قرآني باعث نورانيت قلب و زندگي انسان مي‌شود و معنويتي ارزنده به او عطا مي‌کند.

وي با اشاره به اين که قرآن بهترين هدايت کننده جامعه بشري است،بيان داشت:عمل کردن به معارف و تعاليم والاي اين کتاب نوراني بايد در دستور کار همه مسلمانان باشد تا آنان را به سوي سعادت و معنويت هدايت کند.

وي ادامه داد: قرآن و معارف اهل بيت(ع) تنها اختصاص به گروه و فرقه خاصي نداشته و براي همه مردم جهان نازل شده است بنابراين توسعه فعاليت‌هاي موسسات قرآني بايد در دستور کار قرار گرفته و در اين زمينه از ظرفيت‌هاي فضاي مجازي نيز به خوبي استفاده شود.

حجت‌الاسلام جمادیان در پايان با تاکيد بر اين که ترويج فرهنگ قرآني بايد مورد توجه همگان باشد، يادآور شد: قرآن گوهر گرانبهايي است که اگر در راستاي تفهيم و ترويج آن تلاش خاصي صورت گيرد شاهد حل بسياري از مشکلات جوامع بشري خواهيم بود که اين ها همه از الطاف خدواند منان است که براي ما تدبير کرده است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.