مهمانی بزرگ امت احمد تجلی وحدت مسلمانان است
21 شهریور 1403 - 14:19
شناسه : 20734
بازدید 15
1
رییس تبلیغات اسلامی بیجار: رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: مهمانی بزرگ امت احمد تجلی وحدت بین مسلمانان است و مراسمات این روز به بهترین شکل برگزار خواهد شد.
ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان حجت الاسلام سعد الله جمادیان پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مهمانی امت احمد که در تبلیغات اسلامی بیجار برگزار شد، اظهار کرد: مراسم جشن مهمانی امت احمد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و این مراسم تجلیل بین مسلمانان است.

وی افزود: دشمنان پس از اغتشاشات صورت گرفته تلاش زیادی داشتند تا مراسم بزرگ امت احمد به خوبی برگزار نشود و مردم را از حضور در این مراسم منصرف کنند اما حضور گسترده مردم نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی اعلام کرد: سال گذشته در مهمانی بزرگ امت احمد تعداد ۹ غرفه از شهرستان بیجار در این مراسم حضور داشت اما امسال این میزان افزایش چشمگیری را خواهد داشت که خدمات رایگانی به مردم ارائه می‌دهند.

حجت الاسلام جمادیان تاکید کرد: سال گذشته تنها غرفه پزشکی توسط شهرستان بیجار برپا شد و امسال نیز این غرفه برپا می‌شود و خدمات پزشکی به مردم و میهمانان این مراسم ارائه خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار عنوان کرد: امسال نیز علاوه بر غرفه پزشکی غرفه‌های متعدد در حوزه پذیرایی و فرهنگی و هنری برپا می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.