جلسه هماهنگی جشن بزرگداشت مهمانی امت احمد(ص) در قروه
20 شهریور 1403 - 14:55
شناسه : 20740
بازدید 16
1
جلسه هماهنگی جشن بزرگداشت مهمانی امت احمد(ص) در مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن بزرگداشت مهمانی امت احمد(ص)، دومین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان و مسئولین موکب‌های شهرستان قروه در سالن جلسات مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، ضمن بررسی برنامه‌های پیش‌بینی شده، بر اهمیت برگزاری باشکوه این مراسم معنوی تاکید شد و راهکارهای اجرایی آن مورد بحث قرار گرفت.

حجت الاسلام رازیانی در این جلسه اظهار داشت:این جشن چون یکی از دغدغه‌های اصلی تشکل‌های مردمی استان بود امسال نیز با مشارکت همین تشکل‌ها زمینه برپایی بیش از یکصد غرفه فراهم شده تا خدمات گسترده‌ای از جمله پذیرایی، خدمات فرهنگی، خدمات مشاوره و غیره به مردم ارائه شود که همه خدمات کاملاً رایگان انجام خواهد شد.

وی افزود: ما سعی کرده‌ایم امسال نیز مثل سال قبل از وجود هنرمندان خوشنام کشوری، بازیگران مطرح، مجریان توانمند و خوانندگان، دف نوازان و مولودی خوانان به نام در این جشن بهره ببریم تا همچنان شیرینی این روز در خاطر مردم باقی بماند و در سالهای بعدی نیز تشکل‌های مردمی همچنان برای استمرار این مراسم‌ها شادی‌آفرین و امیدبخش پیشقدم شوند.

گفتنی است، جشن مهمانی امت احمد(ص)، با هدف گرامیداشت مقام شامخ پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و ترویج فرهنگ وحدت و همدلی در بین مسلمانان روز ۳۰ شهریور ماه در پیاده راه فردوسی شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.