امروز همه میهمان جشن پیامبر رحمت هستند
30 شهریور 1403 - 22:37
شناسه : 20809
بازدید 2
1
امت احمد(ص)؛ امروز و در جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم مردم استان کردستان با برگزاری مهمانی امت احمد برای دومین سال متوالی سنگ تمام گذاشتند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ امروز مردم کردستان سنگ تمام گذاشتند و ثابت کردند که مریدان واقعی اهل بیت (ع) هستند در این مهمانی هرکس با هر دین و مذهبی و با هر سن و سالی در پیاده راه فردوسی جمع شده است تا نشان دهد که میلاد نبی مکرم اسلام تا چه اندازه مهم است.

سنندج امروز مملو از جمعیتی شده که بدون هیچ تعصب قومی و مذهبی و فقط به عشق رسول‌الله و خاندان نبوت کنار هم قرار گرفته‌اند.

امروز در این مهمانی با شکوه هیچکس کارت دعوت نداشت و همه و همه از طریق صدا و سیما، رسانه‌ها و یا بنرهای نصب شده در سطح خیابان‌ها، معابر و میادین برای حضور دعوت شده‌اند.

در این مهمانی با شکوه عاشقان و شیفتگان پیامبر خوبی‌ها و رحمت با شور و شوقی وصف ناشدنی و پوشیدن لباس‌های رنگارنگ کردی از شهرهای دور و نزدیک حضور دارند و جلوه‌ای از اتحاد بین شیعه و سنی را رقم زده‌اند.

ایجاد غرفه‌های مختلف از اول خیابان فردوسی و پذیرایی از مردم با چای و شربت و همچنین غذای گرم، راه‌اندازی وسایل بازی برای کودکان و برپایی ایستگاه نقاشی شور و حال بیشتری بویژه در میان کودکان ایجاد کرد.

حضور بیش از ۱۰۰ غرفه مردمی در مهمانی امت احمد

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ غرفه مردمی در مهمانی امت احمد (ص) حضور دارند و از میهمانان پذیرایی می‌کنند.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی افزود: از ماه گذشته برنامه ریزی لازم برای برگزاری برنامه‌های هفته وحدت انجام شد و امروز شاهد برگزاری این جشن با شکوه هستیم.

وی اضافه کرد: علیرغم هجمه‌های دشمنان و تبلیغات منفی علیه این مراسم در سال گذشته و امسال شاهد حضور پرشور مردم هستیم و در این مراسم تشکل‌های مردمی به خوبی پای کار آمده‌اند تا غرفه‌های مختلفی را برای خدمت به مردم در این جشن برپا کنند.

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: حداقل میزان پذیرایی و خدمت رسانی هر غرفه پنج هزار نفر است و البته این میزان همچنان در حال افزایش است.

سنگ تمام کردستانی‌ها/امروز همه میهمان جشن پیامبر رحمت هستند

مهمانی امت احمد موجب وحدت هرچه بیشتر مسلمانان شد

استاندار کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: درود به مردم غیور کردستان به سرزمین وحدت و اتحاد.

اسماعیل زارعی کوشا افزود: این مراسم دومین سال است که در کردستان برگزار می‌شود و این جشن را اول به مردم کردستان و بعد به تمام مهمانان استان تبریک می‌گویم.

استاندار کردستان عنوان کرد: این جشن برای مردم کردستان مهم است و در این جشن تمام جهان باید غیور بودن این مردم را بشناسند، حقیقت مردم کردستان این است.

زارعی‌کوشا گفت: مردم سنندج در این میدان حضور یافتند و اینجا میدان عمل آنها است همه مردم سنندج را از این مراسم بشناسند.

وی اذعان کرد: افتخار من این است که دوره پایان خدمت و نوکری من در کردستان با برگزاری این جشن مصادف شد و برای استاندار کردستان آرزوی موفقیت دارم و اینکه ایشان به حمایت شما مردم نیاز دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.