توجه به نقش مادری بخش مهمی از رویکرد ایام فاطمیه خواهد بود
03 دی 1401 - 11:20
شناسه : 2161
بازدید 134
6
سرپرست تبلیغات اسلامی بانه : سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه گفت: توجه به نقش مادری بخش مهمی از رویکرد و محوریت سازمان تبلیغات اسلامی در مراسمات دهه بصیرت و ایام فاطمیه خواهد بود.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی بانه منبع : تبلیغات اسلامی بانه
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان؛ حجت‌الاسلام عارف رازیانی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه در گفتگو با روابط عمومی این اداره ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: با توجه به تأکیدات و رهنمودهای‌های مقام معظم رهبری برنامه‌های دهه بصیرت به صورتی برگزار می‌شود که عهده دار اصلی و برپا کننده برنامه‌ها خود مردم خواهند بود.

حجت الاسلام رازیانی عنوان کرد: با توجه به تداخل مناسبت‌های دیماه ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی دستگاه‌ها با همکاری و تعامل، برنامه‌ها بصورت مردمی اجرا شود که سرلوحه کار ما در ستاد مردمی مکتب سلیمانی همین امر است.

وی افزود: با توجه به اینکه از ۹ الی ۱۹ دیماه چند مناسبت بزرگ از جمله روز بصیرت، سالگرد وفات آیت‌الله مصباح یزدی، شهادت حاج قاسم سلیمانی، شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه و همچنین قیام مردم قم وجود دارد و تمام این مناسبت‌ها با یکدیگر به ویژه در مسئله بصیرت مرتبط هستند وظایف ما در اجرای این برنامه‌ها جدی‌تر و سنگین‌تر می‌شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه تصریح کرد: بنا بر فراخوان انجام شده به همت اداره تبلیغات اسلامی بانه و همکاری هیئت‌های مذهبی بمدت سه شب از 4 لغایت 6 دیماه جاری مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) در حسینیه خاتم الانبیاء(ص) با حضور سخنرانان مجرب و مداحان توانمند با حضور خانواده‌ها برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: محوریت برگزاری مراسمات ایام فاطمیه در سال جاری با موضوع جهاد تبیین، تربیت نسل سلیمانی، بیان نقش مادری و فرزند آوری و تفهیم جایگاه زن و مادر در جامعه و خانواده می‌باشد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.