نصب بیش از هزار پرچم و بنر سوگواری ایام فاطمیه در سطح قروه
05 دی 1401 - 14:26
شناسه : 2200
بازدید 56
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه گفت: بیش از هزاران پرچم و بنر، پلاکارت ویژه ایام فاطمیه در شهر قروه نصب شد که بیانگر عشق و ارادت به ساحت مقدس حضرت زهرا(س) و ائمه معصومین است.
ارسال توسط : نویسنده : جواد قره خانی
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان، حجت‌الاسلام سیف الله سبزی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در گفتگو با روابط عمومی این اداره ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) اظهارداشت: به مناسبت سالروز شهادت دخت نبوت، همسر ولایت، مادر امامت حضرت فاطمه زهرا(س) هیئات مذهبی این شهرستان با مشارکت شورای هیئات مذهبی و با همکاری شهرداری اقدام به سیاهپوش کردن خیابانها و معابر و میادین سطح شهر کرده است.

وی عنوان کرد: معرفی و نهادینه کردن فرهنگ فاطمی و شخصیت حضرت زهرا(س) از ضروریات جامعه اسلامی است که ایام فاطمیه بهترین فرصت برای شناساندن بیشتر زندگانی و شخصیت آن حضرت به جامعه محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام سبزی از حضرت زهرا به‌عنوان الگویی جامع برای بانوان یاد کرد و افزود: ایشان الگو و اسوه کاملی برای زنان بوده و زنی کامل برای الگو بودن معرفی شده است و در همسرداری، حمایت از ولایت و تربیت فرزندان و بسیاری از ابعاد دیگر اسوه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در پایان تاکید کرد: در ترویج و احیاء آموزه‌های دینی و مذهبی باید بحث کیفیت محور برنامه‌ها باشد تا مخاطبان بیشترین بهره را از این مجالس و محافل ببرند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.