فتنه 88؛ یک سناریوی از پیش طراحی شده بود
08 دی 1401 - 15:35
شناسه : 2264
بازدید 61
8
گرامیداشت مراسم 9دی همزمان با سراسر کشور مراسم 9 دی روز تجدد میثاق با امام امت و ولایت مراسمی بدین منظور با حضور آحاد مردم شهرستان بانه در سالن 9 دی برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی بانه منبع : تبلیغات اسلامی بانه
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان ، همزمان با سراسر کشور مراسم 9 دی روز تجدد میثاق با امام امت و ولایت مراسمی بدین منظور با حضور آحاد مردم شهرستان بانه در سالن 9 دی ساعت 9 صبح در 8 دیماه 1401 در بانه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار امیر عباس امری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بانه ، در رابطه با فتنه 88 اظهار داشت : این روز پیچیده ترین توطئه ها خنثی شد، فتنه ای که روز به روز به پیچیدگی و خطرناک بودن آن بیشتر پی می بریم و همان اندازه به عظمت 9 دی و فهم و آگاهی ملت ایران.

وی گفت: کم رنگ شدن و تحرف 9دی بعد از شکست در فتنه 88 در دستور کار دشمن و نفاق است و از این رو با برگزاری هرچه باشکوه تر و بصیرت افزایی در خصوص این روز نباید بگذاریم دشمنن به هدف خود برسد

این مقام مسئول تصریح کرد: پیام 9 دی نباید تحریف شود و عده ای بی بصیرت مغرضانه یا غیر مغرضانه با طرح اینکه حوادث 88 فقط یک سوء تفاهم انتخاباتی بوده است قصد دارند یوم الله 9 دی را تحریف کنند و می گویند این روز به وحدت ملی خدشه وارد می کند.

وی ادامه داد:  فتنه 88 یک سناریوی از پیش طراحی شده بود که بهانه آن انتخابات خرداد ماه 88 شد و عوامل اجرای آن آدم های کم ظرفیت و بی بصیرتی که فتنه آمریکایی اسرائیلی در داخل همراهی کردند.

سرهنگ امری تاکید کرد: وقایع 88 اتفاق ساده نبود که اکنون بعضی می خواهند مسئله را روتوش کنند، در این فتنه با توطئه فوق پیچیده دشمن می خواست با انقلاب رنگین نظام را براندازی کند و ثابت شده تمام نشانه های انقلاب رنگین در جریان فتنه 88 وجود دارد.

وی همچنین گفت: در انتخابات خرداد ماه 88 در رویدادی بی نظیر 85 درصد ملت ایران در انتخابات شرکت کردند و حضور 40 میلیونی در انتخابات به حق یک پیروزی به حساب می آمد اما عده ای کم ظرفیت، برخی کاندیداها و ستادهای انتخاباتی با همراهی دشمن شعار طراحی شده تقلب را مطرح کردند و هشت ماه کشور را به آشوب کشاندند.

وی اذعان کرد: جریان فتنه یک فهرست طولانی از خسارت های بزرگ به ملت ما وارد کرد و در سال های اخیر عده ای جرائم رئوس فتنه را نادیده گرفته در راستای اهداف دشمن درصدد تطهیر سران و تعزیه گردانان فتنه هستند، برای کسانی که در کمال بی شرمی حاضر به یک عذرخواهی از ملت ایران نشدند.

‌   وی عنوان کرد: هیچ گاه ملت ایران و هیچ دادگاه عادله ای خسارت های عظیم سیاسی، اقتصادی، بین المللی و اجتماعی رئوس فتنه را فراموش نخواهد کرد.

وی افزود: سران فتنه و فتنه گران 88 حماسه ملت را نادیده گرفتند و با طرح تقلب مبنای سلامت انتخابات را زیر سوال بردند، مملکت را به آشوب کشیدند، باعث ایجاد تحریم های بیشتر شدند و دوباره به دشمنان نظام اسلامی را که در یاس و ناامیدی به سر می بردند انگیزه حرکت و دشمنی دادند و دیگر بار متحد کردند و تهران و برخی از شهرهای بزرگ شد جولانگاه منافقان و ایادی دشمن و خواستند با شیوه های خیابانی و وهم و خیال حق نداشته خود را باز پس بگیرند و این گناه ها قابل بخشش نیست.

وی تصریح کرد: نقطه اقتدار ایران اسلامی یعنی «امنیت» در جریان فتنه مورد خطر قرار گرفت، امنیتی که در موج پرتلاطم منطقه به برکت فهم مردم و رهبری ولایت فقیه بدست آمده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.