برگزاری مراسم گرامیداشت مادران(پویش لبخند مادری) در مریوان
13 دی 1401 - 10:33
شناسه : 2387
بازدید 64
8
با همکاری اداره تبلیغات اسلامی مریوان؛ پویش ملی" لبخند مادری" به همت بنیاد ۱۵ خرداد و همکاری اداره تبلیغات اسلامی مریوان با هدف ترویج فرزندآوری و حمایت از خانواده‌ها درسالن همایش اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.
پ
پ

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان: مهدی طالبی، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در این مراسم اظهار داشت: این طرح در اجرای سیاست‌های جمعیتی و همچنین ترویج فرزندآوری، فرزندپروری و حمایت از خانواده و جمعیت در کشور در حال اجرا است.

وی افزود: امروز به ۲۷ مادر که فرزند سوم یا بیشتر آنها امسال و طی ۲ ماه گذشته متولد شد، یک بسته با عنوان لبخند مادری شامل ۴۰ قلم از ملزومات (سیسمونی) مورد نیاز نوزاد از بدو تولد تا ۲ سالگی اهدا شد که ارزش ریالی هر بسته پنج میلیون تومان است.

طالبی با اشاره به تفاهم‌نامه بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام( ره) با سازمان بهزیستی، عنوان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه طرح غربالگری چشم برای کودکان رده سنی سه تا ۶ سال اجرایی می‌شود.

وی یادآور شد: اگر کودکی در مراحل غربالگری نیاز به عینک داشته باشد تا سقف ۲۰۰ نفر، کمک هزینه خرید عینک از طرف بنیاد ۱۵ خرداد اهدا می‌شود.

گفتنی است؛ شهرستان مرزی مریوان با ۱۵۳ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۲۰ کیلومتری از سنندج، مرکز استان کردستان قرار دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.