حضور مردم در عرصه‌های مختلف موجب سرافکندگی دشمنان اسلام و انقلاب است
15 دی 1401 - 11:18
شناسه : 2396
بازدید 59
4
مدیر حوزه‌های علمیه کردستان: مدیر حوزه‌های علمیه استان کردستان گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف موجب سرافکندگی دشمنان اسلام و انقلاب است.
ارسال توسط : نویسنده : جواد قره خانی
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان، حجت‌الاسلام سیف الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با اعلام این خبر گفت: مراسم گرامیداشت حماسه عظیم و مردمی 9 دی با حضور خیل عظیم مردم شهرستان قروه و مسئولین در سالن 9 دی  این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام رنجبر مدیر حوزه های علمیه استان کردستان گفت: حماسه نهم دی ماه باید در تاریخ ایران اسلامی ثبت و ماندگار شود که نسل ‌های آینده نیز بر آن افتخار کنند.

حجت الاسلام رنجبر یادآور شد: حضور میلیونی مردم در حماسه نهم دی ماه در واقع یک واکنش هوشمندانه و به موقع بود به نقشه ‌ها و اقدامات و برنامه ‌های معاندان نظام جمهوری اسلامی که سرافکندگی آنان را به همراه داشت.

وی حماسه 9 دی را روز مجاهدت جوانان دانست و گفت: در این روز جوانان با حرکت میلیونی خود گویای قضایایی بودند که ما در طول انقلاب از این قضایا کم نداشتیم و جوانان ایران اسلامی با بصیرت و تجلی خود به دشمنان ثابت کردند که با گام های ثابت و قاطع و به صورت خود جوش می تواند برنامه های شیطانی دشمنان را خنثی کند.

حجت الاسلام رنجبر در پایان به افتخارات ایران اسلامی به برکت حمایت همه جانبه مردمی از آن اشاره کرد و گفت: دشمنان ایران باید بدانند با شعارهای مردم در 9 دی 88، غیرت دینی و وفاداری مردم به انقلاب اسلامی و مقدسات اسلام ثابت شد و این حماسه ملی یک بار دیگر در سربرگ افتخارات ایران اسلامی خوش می درخشد.

گفتنی است: در پایان مراسم از گروه سرود راهیان نور از طرف اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه تجلیل به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.