محفل انس با قرآن در شهر سریش آباد برگزار شد
13 دی 1401 - 14:28
شناسه : 2435
بازدید 119
6
بمناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی؛ بمناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی محفل بزرگ انسی با قرآن به همت اداره تبلیعات اسلامی شهرستان قروه در مسجد جامع شهر سریش آباد برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : جواد قره خانی
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان، به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و دومین سالگرد آیت الله مصباح یزدی، محفل بزرگ انسی با قرآن با حضور قاریان برتر شهرستانی به همت اداره تبلیعات اسلامی شهرستان قروه در مسجد جامع شهر سریش آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیف الله سبزی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه  در این محفل قرآنی اظهار داشت: امروزه باید قرآن آموزی و بیان مفاهیم قرآن و تلاش جهت زندگی قرآن پسند از اولویت‌های ما باشد و برای به دست آوردن این اهداف باید تلاش داشته باشیم.

وی با بیان اینکه قرآن باید سر مشق کار های ما باشد، افزود: درک مفاهیم و حرکت در مسیر قرآن، هدایت، سربلندی و شکوفایی جامعه را به دنبال دارد.

حجت الاسلام سبزی افزود: کسانى که کتاب الهى را تلاوت مى‌کنند و نماز را به پاى مى‌دارند و از آن‌چه به آنان روزى داده‌ایم، پنهان و آشکار انفاق مى‌کنند، تجارتى و بى زیان و خالى از کساد را امید دارند، تا خداوند اجر و پاداش کامل به آن‌ها دهد و از فضلش بر آن‌ها بیفزاید که او آمرزنده و شکرگزار است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در پایان برگزاری محافل قرآنی را با هدف ترویج و نشر آموزه های قرآن کریم، توسعه فضای قرآنی در جامعه و جذب مردم به سمت فعالیت های قرآنی عنوان کرد.

گفتنی است؛ در این محفل تعدادی از قاریان برترشهرستانی آیاتی از کلام وحی را در فضایی معنوی قرائت کردند.

ثبت دیدگاه

2 دیدگاه برای “محفل انس با قرآن در شهر سریش آباد برگزار شد”
  1. 67 were male 59 cialis on line Steak; 1 cup plain Oatmeal

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.