شهید سلیمانی، دنیا را با مفهوم جدید، تشکیل محور مقاومت آشنا نمود
15 دی 1401 - 13:03
شناسه : 2457
بازدید 64
4
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان هم اظهار داشت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دنیا را با مفهوم جدید، تشکیل محور مقاومت آشنا نمود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی جعفرنژاد، در مراسم سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع سقز افزود: حاج قاسم سلیمانی، نخ تسبیح جبهه مقاومت بود که شهادت وی باعث بیداری جهان اسلام شد.

وی ادامه داد: شهید سپهبد سلیمانی، محور جبهه مقاومت را علیه استکبار جهانی تشکیل داد و آثار و برکات شهید سلیمانی در جبهه مقاومت بعد از شهادت نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دشمنی دشمنان همواره ادامه خواهد داشت، عنوان نمود: دشمن از نفوذ راهبردی و عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران می ترسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی جعفرنژاد یادآور شد: طرحهای خاورمیانه جدید و بزرگ، معامله قرن، تضعیف تدریجی قدرت فلسطیمن و محور مقاومت، از جمله طرحهایی است که به دلیل نفوذ راهبردی و عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران شکست خورد.

وی با بیان اینکه آمریکا به تنهایی نمی تواند علیه کشورمان اقدامی انجام دهد، اضافه نمود: این کشور امروز به دنبال اجماع جهانی علیه ایران است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به جریان های اخیر افزود: دشمن از طریق جنگ رسانه ای، جنگ شناختی و ترکیبی و تجزیه ذهن ها و بهره گیری از فضای مجازی  برای جلوگیری از نفوذ ایران در جهان، علیه مردم و نظام جمهوری سلامی، فعالیت تخریبی انجام داد.

وی در ادامه تصریح نمود: ایران در حوزه های از جمله؛ نانوتکنولوژی، بیو ایمپلمنت، فناوری پهبادی رادارگریز، پزشکی و دریایی، در جهان مطرح و سرآمد است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.